OGÓLNE ZASADY ZWROTU I REKLAMACJI
Każdy produkt kupiony w sklepie internetowym Frontside.pl można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty odtrzymania produktu przez Konsumenta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, Frontside.pl pokrywa koszty transportu na podstawie okazanego dokumentu zapłaty za transport, w kwocie nie wyższej, niż wynikająca z cennika standardowych usług kurirerskich .
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony Formularz reklamacyjny lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Formularz zgłoszenie reklamacji Word
Formularz zgłoszenia reklamacji Pdf
Formularz zwrotu towaru Word
Formularz zwrotu towaru Pdf
KARTA GWARANCYJNA deskorolka
KARTA GWARANCYJNA kask
KARTA GWARANCYJNA ochraniacze
KARTA GWARANCYJNA łyżwy
KARTA GWARANCYJNA łyżworolki-rolkołyżwy
KARTA GWARANCYJNA snowboard
KARTA GWARANCYJNA wiązania_snowboard
KARTA GWARANCYJNA Longboard
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.
Zwroty i reklamacje powinny być kierowane pod adres:
Trip s.c.
ul. Tunelowa 34
Starowa Góra
95-030 Rzgów
Nie odpowiadamy na zwroty i reklamacje przesłane bez załączonego protokołu reklamacji lub formularza zwrotu.
Sklep nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem"
Gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu .
Reklamowany towar powinien zostać dostarczony w całości, tzn . np. w przypadku łyżworolek cała para z wszystkimi częściami, deskorole k- kompletna deskorolka, wiązań wraz z deską itp
Towar powinien być czysty. W innych przypadkach reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
Po rozpatrzeniu reklamacji , z wyjątkiem zwrotu należności, reklamowany towar, bądź jego zamiennik, będzie odesłany do klienta, na koszt sklepu frontside.pl
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Przesyłkę należy sprawdzić pod względem zgodności z zamówieniem przy osobie doręczającej.
|